
Tietokeskus tarjoaa kattavat perustietotekniikan palvelut, ratkaisut ja IT-laitteet asiakkailleen valtakunnallisesti. Palvelemme paikallisesti – samalla tukenasi ovat organisaatiomme kaikki 300 osaajaa ympäri Suomen. Asiakkaitamme ovat sekä Suomessa toimivat yritykset että suuret julkishallinnon organisaatiot. Missiomme on tuottaa asiakkaillemme iloa ja menestystä tietotekniikasta!
Käyttäjäpalvelut muodostuvat Palvelupisteestä sekä paikallisesti toimivista Käyttäjäpalvelut-tiimeistä.
Palvelupisteessä sijaitsevat Tietokeskuksen nopean toiminnan joukot! Palvelupiste sijaitsee Turussa ja siellä otetaan vastaan kaikki Tietokeskukseen tulevat tuki- ja palvelupyynnöt. Palvelupiste myös toteuttaa kaikki määräajassa suoritettavat asiakkaiden työpyynnöt. Työ on puhelintyötä, mutta edellyttää myös Tier 1 -tason tietoteknisiä valmiuksia.
Paikallisesti toimivat Käyttäjäpalvelut-tiimit tarjoavat asiakkaillemme Tier 2 -tason etä- ja lähituen palveluita. Hyvä asiakaskokemus varmistetaan asiantuntevalla ja iloisella palvelulla!
Pääosa tukipyynnöistä ratkaistaan etänä, mutta tilanteen vaatiessa käyttäjäpalveluiden asiantuntijamme hurauttavat myös paikan päälle. Päivittäisessä työssään tiimit vastaavat asiakkaiden IT-ympäristöistä ja huolehtivat loppukäyttäjien tukipalveluista, suorittavat laiteasennuksia sekä osallistuvat tarvittaessa asiakasprojekteihin.
Hyvä yleistuntemus järjestelmistä on työssä tärkeätä, sillä kyky ymmärtää toimintaympäristöön liittyviä kokonaisuuksia yksittäisten asioiden taustalla, muodostaa ison osan asiantuntijuudesta. Työ tarjoaa mahdollisuuksia jatkuvaan kehittymiseen yhä haastavampien tehtävien parissa ja tässä työssä pääsee varmasti kehittymään erityisesti Microsoft-ympäristöjen moniosaajaksi.
Käyttäjäpalvelut-tiimeissä ajokortti on välttämätön, mutta Palvelupisteessä pärjää ilmankin. Palvelukielemme ovat suomi ja englanti, joten ongelmanratkaisun pitäisi sujua kummallakin kielellä. Sujuva suomen kielen taito on erityisen tärkeä, sillä valtaosa asiakaspalvelusta tapahtuu suomen kielellä.
Tietokeskus työpaikkana
Työntekijöidemme kommentteja Tietokeskuksella työskentelyn parhaista puolista:
"Monialainen erikoistuminen"
"Laajat kehittymismahdollisuudet"
"Vaihtelevat asiakasympäristöt ja monipuoliset työtehtävät"
"Uuden tekniikan tulva pitää työn mielenkiintoisena"
"Oman osaamisen kehittämiseen kannustetaan ja annetaan siihen myös resurssit"
"Mahdollisuus oman työskentelyn johtamiseen"
"Mikromanageeraus loistaa poissaolollaan" "Täällä minua kohdellaan ihmisenä ja työporukka on niin hyvä etten olisi voinut odottaa parempaa"
"Paras tiimi, jossa olen koskaan hommia tehnyt”
"Meidän tiimi on joustava, osaava, auttava, rento ja meillä on hyvä ilmapiiri”
”Kaikki uudet otetaan hyvin vastaan eikä ketään jätetä yksin painimaan ongelmien kanssa”
Rento ja huumorintajuinen työkulttuuri on meille tärkeä asia! Arvojemme mukaisesti teemme työtä yhdessä, rohkeasti ja ennen kaikkea hyvällä fiiliksellä. Työntekijämme arvostavat myös vapaus ja vastuu -toimintatapaamme, joka antaa sinulle mahdollisuuden työskennellä juuri sinulle sopivalla tavalla.
Annamme sinulle mahdollisuuden ja resurssit kehittyä. Olemme kovien osaajien koti. Meillä on paljon erilaisia teknologioita käytössä, oman kehityspolkusi saat rakentaa pitkälti oman kiinnostuksesi mukaan kouluttautumalla ja sertifioitumalla.
Valmentavalla otteella työskentelevät esihenkilömme ovat saaneet henkilöstöltämme erittäin hyvät arviot.
Panostamme hyvinvointiisi ja tarjoamme sinulle erittäin laajat työterveyspalvelut sekä pyörä-, liikunta-, lounas- ja kulttuuriedut.