Käyttäjäpalvelut muodostuvat Palvelupisteestä sekä paikallisesti toimivista Käyttäjäpalvelut-tiimeistä.
Palvelupisteessä sijaitsevat Tietokeskuksen nopean toiminnan joukot! Palvelupiste sijaitsee Turussa ja siellä otetaan vastaan kaikki Tietokeskukseen tulevat tuki- ja palvelupyynnöt.
Paikallisesti toimivat Käyttäjäpalvelut-tiimit tarjoavat asiakkaillemme Tier 2 -tason etä- ja lähituen palveluita. Pääosa tukipyynnöistä ratkaistaan etänä, mutta tilanteen vaatiessa käyttäjäpalveluiden asiantuntijamme hurauttavat myös paikan päälle.
Asiantuntijapalvelumme muodostuvat Tietoturvapalvelut, Arkkitehtuuri, Käyttöpalvelut, Verkkopalvelut ja Pilvihallintapalvelut -tiimeistä.
Palvelukielemme ovat suomi ja englanti, joten ongelmanratkaisun pitäisi sujua kummallakin kielellä. Sujuva suomen kielen taito on erityisen tärkeä, sillä valtaosa asiakaspalvelusta tapahtuu suomen kielellä.
Minkälaista meillä on työskenellä?
Olemme jo viidettä vuotta peräkkäin saaneet Suomen Innostavimmat Työpaikat -tunnustuksen - ihan syystäkin!
Rento ja huumorintajuinen työkulttuuri on meille tärkeä asia! Arvojemme mukaisesti teemme työtä yhdessä, rohkeasti ja ennen kaikkea hyvällä fiiliksellä. Työntekijämme arvostavat myös vapaus ja vastuu -toimintatapaamme, joka antaa sinulle mahdollisuuden työskennellä juuri sinulle sopivalla hybridityön tavalla.
Annamme sinulle mahdollisuuden ja resurssit kehittyä. Olemme kovien osaajien koti ja meillä on paljon erilaisia teknologioita käytössä - oman kasvuohjelmasi saat rakentaa pitkälti oman kiinnostuksesi mukaan työssä oppimalla, kouluttautumalla ja sertifioitumalla. Kasvuyrityksenä tarjoamme sinulle myös mahdollisuuksia käyttää osaamistasi uusissa tehtävissä.
Valmentavalla otteella työskentelevät esihenkilömme kohtelevat sinua yksilönä ja mahdollistavat sen, että pääset loistamaan työssäsi.
Panostamme hyvinvointiisi ja autamme sinua kukoistamaan sekä työssä että sen ulkopuolella!